DELTA lanceert het tweede verhaal binnen zijn merkcampagne ‘Aan alles gedacht’. De campagne is vanaf vandaag live op TV en radio. In dit vervolgverhaal presenteren de glasvezelexperts van DELTA een belangrijke innovatie: de introductie van wifi 7.
De eerste merkcampagne binnen de nieuwe reeks 'Aan alles gedacht' is begin dit jaar geïntroduceerd. De campagne laat telkens op herkenbare, humoristische wijze zien hoe DELTA inspeelt op de digitale behoeften van huishoudens. Michel van den Berg, brand en campaign lead bij DELTA, vertelt: “Samen met N=5 bouwen we verder aan onze positionering als glasvezelexpert in Nederland. Door de nieuwste wifi -technologie naar de mensen thuis te brengen, maken we onze belofte opnieuw waar. De lancering van de DELTA Wifi 7 router is het bewijs van. Dat doen we met het vertrouwde Team DELTA, dat al jaren bij de mensen thuis komt. De komende periode zullen we online meer campagnes starten, waarbij onder andere de focus ligt op de benefits voor de consument.”
Nu volgt het tweede verhaal in de reeks van deze merkcampagne, met aandacht voor de lancering van de DELTA Wifi 7 router die consumenten ontvangen bij hun nieuwe glasvezelabonnement. Die biedt flink hogere snelheden, lagere responstijd (latency) en stabielere verbindingen in drukbezette huishoudens. Daarmee is het de ideale oplossing voor gezinnen met intensief gelijktijdig gebruik.
In de commercial is te zien hoe het hele gezin al profiteert van het snelste internet van DELTA. Team DELTA (Dana, Dirk en Donnie) komt langs om de nieuwste wifi 7-router te installeren. Zo draaien alle apparaten in huis maximaal, tegelijk. Ook vrienden schuiven aan om samen te gamen. Gelukkig kan wifi 7 die drukte moeiteloos aan.
Naast de campagnevideo voor TV worden ook radio, out-of-home en online video ingezet.
De campagne laat zien dat DELTA oog heeft voor de momenten die er voor mensen écht toe doen. Zoals het halen van een cruciale deadline, het bemachtigen van concertkaartjes of het verbreken van je highscore. Voor elk van die urgente internetmomenten zorgt DELTA dat alles soepel verloopt.
Bastiaan Weers, Managing Strategy Director van N=5: “Van alle urgente internetmomenten is gaming misschien wel één van de meest herkenbare, zeker voor gezinnen met gamende kinderen. Vanuit business perspectief zien we dat gaming al jaren stevig groeit. Het speelt in toenemende mate mee in de overweging van een glasvezelprovider. Op die beweging spelen we in met deze campagne en propositie.”
DELTA bouwt verder op herkenbare situaties. De diverse urgente internetmomenten maken de campagne schaalbaar en relevant in zowel paid, owned als earned media.